Zbudowany z tego, co mówią nasi Kupujący Wprowadzenie Classic Invoicer to internetowy system fakturowania i zarządzania klientami wdrożony przy użyciu frameworku Laravel 5. Wykorzystuje bazę danych JQuery i MYSQL. Klasyczny system fakturowania daje możliwość tworzenia niestandardowych faktur i wysyłania ich bezpośrednio do klientów, a także pomaga w zarządzaniu i śledzeniu dochodów dzięki szczegółowym raportom, które tworzy. Obsługa klasycznych funkcji fakturowania W pliku zip znajduje się plik instalacyjny. Jestem również dostępny, aby zaoferować wsparcie. Nie zapomnij ocenić go podczas zakupu.
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
Smart HRM to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania zasobami ludzkimi (HR), zarządzanie zasobami ludzkimi, frekwencja, śledzenie czasu pracy, lista płac, odcinek wypłaty i inne ekscytujące funkcje. Za pomocą tego doskonałego narzędzia możesz zarządzać i śledzić wydajność pracownika. Smart HRM jest również wyposażony w samoobsługę pracowniczą, która ma spersonalizowane narzędzie do prowadzenia przez pracowników własnych rejestrów czasu pracy, wniosków urlopowych oraz wyciągów z list płac. Funkcje oprogramowania W pełni funkcjonalne Oprogramowanie do zarządzania kadrami Zarządzaj urlopami Powoływanie się na listy Wynagrodzenie / odcinki wypłat Zarządzanie kartami pracy Automatyczny moduł śledzenia czasu Zarządzanie uczestnictwem Zarządzanie listami płac Zarządzanie danymi pracowników wraz ze zdjęciami i CV Łatwy do zrozumienia interfejs użytkownika
3.4/ 5
83
THIS IS A MODULE, NOT MODIFICATION. ALL YOU NEED IS TO UPLOAD TO MODULE MANAGER AND RUN, NO REPLACEMENT NEEDED The Tag User module for the Nextpost Instagram app allows you tag people on your posts, also delete these tags. This module is not standalone app. You need to get main Nextpost Instagram app to use this module. Demo Video The best module for having a quick view of all your connected Instagram accounts ! You have a lot of tags on a bunch of photos you need to manage? This is easy now with our module. We provide you the best module to tag people and delete the tags. Now just use the module and everything will be done easier. Changelog v1.6 - 15.10.2018 - Fix: prevent submit of tag button in the preview image v1.5 - 13.10.2018
0/ 2
41