Historia zmian cen Opencart

Historia zmian cen Opencart pokazuje historię klientów i administratorów zmian cen dokonanych w produkcie. Funkcje tego modułu to: 1. Zakładka Trend cenowy jest dodana na stronie szczegółów produktu. Opcja Wyświetl lub Ukryj jest podana w ustawieniach modułu. 2. W panelu administratora dodano nową zakładkę Trend cenowy, a jej ustawieniami wyświetlania można zarządzać za pośrednictwem modułu. 3. Ceny są podane łącznie z podatkiem, jeśli są ustawione w produkcie. 4. Obsługuje responsive, działa również na urządzeniach mobilnych i iPad / tabletach. 5. Brak zmian w podstawowych plikach Opencart. Obsługiwany VQMod. 6. Cała historia cen jest zapisywana po zainstalowaniu modułu, pamiętaj o zainstalowaniu i włączeniu modułu przed dodaniem produktów i ich edycją.

Zobacz również

Opencart Custom Product Designer

Potężne narzędzia do projektowania listy zmian w Opencart

225.00 zł

4.2/ 123

2302

Własny projekt koszulki OpenCart

Jeśli ta wtyczka jest przydatna, czy możesz pomóc nam ją ocenić? Będzie to dla nas duża zachęta do poprawy. OpenCart Custom T-Shirt Design Moduł „OpenCart Custom T-shirt” to moduł z otwartym koszykiem, który służy do projektowania lub drukowania na koszulkach. Za pomocą tego modułu klient może zaprojektować koszulkę na obu pozycjach (przód i tył) zgodnie z potrzebami, na przykład dodać logo, obraz, obrazek lub dowolny tekst, numerować według różnych rodzajów czcionek, kolorów i wzorów. Klient może przesłać wiele zdjęć i po prostu przeciągnąć obraz w różnych pozycjach koszulki lub może wybrać istniejące obiekty clipart z przykładowych elementów przesłanych przez właściciela sklepu. Moduł „OpenCart Custom T-shirt Design” ma kilka doskonałych funkcji i jest bardzo łatwy w obsłudze

121.50 zł

4.58/ 66

405

Slider Revolution Responsive Opencart Module

Slider Revolution! Responsive Opencart Module Utwórz responsywny (przyjazny dla urządzeń mobilnych) suwak o pełnej szerokości z efektami, które musisz zobaczyć, a tymczasem utrzymuj lub buduj optymalizację SEO (wszystkie treści są zawsze czytelne dla wyszukiwarek). Zobacz stosy niestandardowych przejść / animacji dla każdego obiektu na stronie! Dostosuj ten suwak za pomocą naszego wygodnego zaplecza typu przeciągnij i upuść do własnych potrzeb. jQuery 1.7.x? Kompatybilny z jQuery 1.10.xi jQuery 2. + Odwiedź naszą szczegółową stronę FAQ Wersja tylko dla jQuery: Wersja Slider Revolution Responsive Plugin jQuery Wersja PrestaShop: Slider Revolution Responsive Prestashop Moduł Wersja Magento: Slider Revolution Responsive Rozszerzenie Magento Technologia kryjąca się za Slider Revolution CSS Transitions

180.00 zł

4.13/ 63

978

Ostatnio oglądane

Finansi - Finance & Business Elementor Template Kit

Finansi is a modern and unique finance and business Elementor Template Kit. Build for a website Financial Service, Finance Company, Financial Advisor, Accountant, Insurance, Consulting Business or any other related business. This template is packed with 10+ different pages for your finance or business website. This kit is optimized for the free Hello Elementor theme but works with most themes that use elementor. DEMO PAGES Home Page https://template-kit.rootlayers.com/financi/ About Page https://template-kit.rootlayers.com/financi/about/ Service page https://template-kit.rootlayers.com/financi/services/ Service Detail Page https://template-kit.rootlayers.com/financi/service-detail/ Career page https://template-kit.rootla

130.50 zł

0/ 0

9

Szkoła | Oprogramowanie do zarządzania procesami rekrutacyjnymi dla studentów

Zalety oprogramowania systemu zarządzania rekrutacją Przyjrzyjmy się niektórym zaletom systemu zarządzania rekrutacją: 24 × 7 System oprogramowania online: Dział administracyjny może uzyskać dostęp i pracować w systemie w dowolnym momencie. Dostęp na całym świecie: Można uzyskać dostęp do systemu z dowolnego miejsca na świecie, również za pomocą telefonu komórkowego. Dostępna jest również funkcjonalność zapewniająca ograniczony dostęp. Obsługa pełnego procesu rekrutacji: Wydział przyjęć może zarządzać wszystkimi danymi od momentu otrzymania zapytania aż do momentu, gdy student opuści instytucję. Zmniejsza formalności: brak stosów formularzy i innych formalności. Oszczędza to wiele zasobów instytucji. System przyjazny dla użytkownika: do obsługi systemu nie trzeba być specjalistą IT,

670.50 zł

0/ 0

1