Yelp Listings Scraper Scrape information about business listings from Yelp into Excel easily containing business name, complete address, email address, phone number, ratings, reviews, location, website and more. See product video at https://www.youtube.com/watch?v=xtFBxrLXpiI. Features Scrape business name Scrape complete address Scrape email address Scrape phone number Scrape ratings & reviews Scrape location & website Export data to Excel Usage See README.pdf file inside main archive. The purchase code can only be activated on one computer. If you change or update your computer in future, please use https://envato.syncloudsoft.com/reset.php to unlock your purchase code. Support For technical support (only after sales), pleas
Karenderia Point of Sale (POS) to aplikacja handlowa dla systemu Windows Point of Sale (POS) dla systemu restauracyjnego Karenderia Multiple Restaurant System. Posiada wszystkie funkcje potrzebne wszystkim restauracjom. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) został zaprojektowany z interfejsem użytkownika Winform, który ma wyjątkowo przyjazny interfejs użytkownika, z którego każdy może korzystać bez żadnych trudności. Posiada pełne funkcje, których potrzebuje cała restauracja. Dołączony pełny kod źródłowy Point of Sale to dodatek do systemu restauracyjnego Karenderia Multiple, który możesz mieć w swoim punkcie handlowym, w skrócie - uczynić KMRS systemem POS. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) łączy się z KRMS za pośrednictwem wywołań json api, wystarczy po prostu załadować pliki API dla api i zmienić plik konfiguracyjny i gotowe.
2.43/ 14
148
Podgląd na żywo Uwaga: Strefa czasowa używana w witrynie podglądu na żywo to UTC + 8 Szczegóły elementu Jest to system egzaminów online, który umożliwia wielu administratorom tworzenie nauczycieli i uczniów, przedmiotów, klas i tak dalej. Nauczyciel może zalogować się, aby utworzyć egzaminy, ustawić czas rozpoczęcia egzaminu i ustawić otwarte dla której klasy. Następnie nauczyciel może ogłosić uczniowi komunikat o terminie egzaminu. Uczniowie z klasą, na którą egzamin jest otwarty, mogą zdawać egzaminy przez system. Mogą również przeglądać poprzednie egzaminy, co umożliwia studentom dokonywanie zmian online. Jeśli uczeń nie zda egzaminu, może wyszukać adres e-mail nauczyciela na stronie katalogu użytkowników i skontaktować się z nauczycielem, aby poprosić o ponowne otwarcie egzaminu. Jest też dla
4.8/ 5
61
Jeśli szukasz narzędzia do szybkiego zarządzania użytkownikami, rolami i uprawnieniami, oprogramowanie do zarządzania użytkownikami jest narzędziem z wyboru. Ułatwia administratorom zarządzanie użytkownikami w dowolnej organizacji. Oferuje najprostszy sposób zarządzania informacjami o kontach użytkowników. Umożliwia także administratorowi resetowanie haseł użytkowników i włączanie lub wyłączanie statusu konta. Jako administrator możesz nawet zdalnie używać oprogramowania do wykonywania żądanych zadań. Ta aplikacja jest rozwijana w .NET Framework 4.5 przy użyciu ASP.Net, C #, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, HTML, CSS i SQL Server 2012 Zarządzanie użytkownikami obsługuje dwa typy ról, jedna to „Administrator”, a druga to „użytkownik” Wersja 2.1 Najważniejsze cechy Funkcje W pełni responsywny i przyjazny dla użytkownika Interakcja
3.2/ 5
98
Co to jest Royal Audio Player? Royal Audio Player to potężny i niezwykle konfigurowalny responsywny odtwarzacz mp3 / audio / wideo / youtube dla Twojej witryny, który można zainstalować na dowolnej stronie internetowej, działa na wszystkich głównych przeglądarkach i urządzeniach mobilnych, takich jak iPhone, iPad, IOS, Android, Windows mobilny lub stacjonarny. Royal Audio Player obsługuje nieograniczoną liczbę list odtwarzania, a każda lista może mieć nieograniczoną liczbę utworów, może także odtwarzać filmy mp4 i filmy z youtube. Listy odtwarzania można załadować z prostego znacznika HTML, pliku XML, folderu mp3, podcastów, Official.fm, listy odtwarzania Youtube i SoundCloud. Wyposażony w ogromną liczbę funkcji, takich jak rozbudowany zewnętrzny interfejs API, głębokie linkowanie, wyskakujące okno, wiele przycisków udostępniania, konfigurowalny
4.81/ 67
657
To jest wtyczka do Ultimate Client Manager - Lite Edition. Przed użyciem tej wtyczki upewnij się, że kupiłeś i zainstalowałeś najnowszą wersję Ultimate Client Manager. Jeśli chcesz mieć raport subskrypcji, zainstaluj również wtyczkę subskrypcji. Raporty Raport personelu wtyczki: ten raport pokazuje rozkład wszystkich członków personelu w systemie UCM. Możesz filtrować według zakresu dat. Zgłoszone pola to: Przypisane zadania: liczba zadań, w których zadanie „Utwórz datę” jest w zasięgu, a członkowie personelu są przypisani do ogólnej pracy Przypisane zadania: liczba indywidualnych zadań w miejscu, w którym zadanie „Utwórz datę” znajduje się w zasięgu, a członkowie personelu są przypisani do zadania indywidualnego Zadania zakończone: liczba zadań tys
0/ 1
16
JobCount ułatwia śledzenie czasu podczas pracy. Jeśli jesteś osobą pracującą dla innych osób na twoim komputerze, ten program może być pomocny. Zasadniczo JobCount śledzi, ile czasu spędzasz na pracy i ile pieniędzy zarabiasz na tej pracy. Ale jest o wiele więcej funkcji niż to! A jeśli poprosisz o to, możesz dodać więcej. Funkcje bieżącej wersji (1.0.2.3) Dziennik pracy Rejestrator czasu Monitorowanie płac, śledzenie podczas pracy. Język angielski i duński. Szczegółowy plik Readme wyjaśniający, w języku angielskim i duńskim. Zadania są zapisywane jako pliki .jbct. Eksportowanie do formatu .txt (można dodać więcej formatów). Konfigurowalne ustawienia. Ikona tacy, pokazująca, czy stoper jest uruchomiony, i umożliwiająca szybki dostęp do curr
0/ 0
14