LinkedIn Emails Scraper Scrape list of emails for LinkedIn professionals by any keyword or location using Google search. See product video at https://www.youtube.com/watch?v=l1I7dPzKYBU. Features Scrape name Scrape email address Search role or position Scrape profile URL Search by keyword Export data to Excel Usage See README.pdf file inside main archive. The purchase code can only be activated on one computer. If you change or update your computer in future, please use https://envato.syncloudsoft.com/reset.php to unlock your purchase code. Support For technical support (only after sales), please send an email to [email protected]. For pre-sales enquiries, please use the comments section. Source Source code is not included wit
Karenderia Point of Sale (POS) to aplikacja handlowa dla systemu Windows Point of Sale (POS) dla systemu restauracyjnego Karenderia Multiple Restaurant System. Posiada wszystkie funkcje potrzebne wszystkim restauracjom. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) został zaprojektowany z interfejsem użytkownika Winform, który ma wyjątkowo przyjazny interfejs użytkownika, z którego każdy może korzystać bez żadnych trudności. Posiada pełne funkcje, których potrzebuje cała restauracja. Dołączony pełny kod źródłowy Point of Sale to dodatek do systemu restauracyjnego Karenderia Multiple, który możesz mieć w swoim punkcie handlowym, w skrócie - uczynić KMRS systemem POS. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) łączy się z KRMS za pośrednictwem wywołań json api, wystarczy po prostu załadować pliki API dla api i zmienić plik konfiguracyjny i gotowe.
2.43/ 14
148
Podgląd na żywo Uwaga: Strefa czasowa używana w witrynie podglądu na żywo to UTC + 8 Szczegóły elementu Jest to system egzaminów online, który umożliwia wielu administratorom tworzenie nauczycieli i uczniów, przedmiotów, klas i tak dalej. Nauczyciel może zalogować się, aby utworzyć egzaminy, ustawić czas rozpoczęcia egzaminu i ustawić otwarte dla której klasy. Następnie nauczyciel może ogłosić uczniowi komunikat o terminie egzaminu. Uczniowie z klasą, na którą egzamin jest otwarty, mogą zdawać egzaminy przez system. Mogą również przeglądać poprzednie egzaminy, co umożliwia studentom dokonywanie zmian online. Jeśli uczeń nie zda egzaminu, może wyszukać adres e-mail nauczyciela na stronie katalogu użytkowników i skontaktować się z nauczycielem, aby poprosić o ponowne otwarcie egzaminu. Jest też dla
4.8/ 5
61
Jeśli szukasz narzędzia do szybkiego zarządzania użytkownikami, rolami i uprawnieniami, oprogramowanie do zarządzania użytkownikami jest narzędziem z wyboru. Ułatwia administratorom zarządzanie użytkownikami w dowolnej organizacji. Oferuje najprostszy sposób zarządzania informacjami o kontach użytkowników. Umożliwia także administratorowi resetowanie haseł użytkowników i włączanie lub wyłączanie statusu konta. Jako administrator możesz nawet zdalnie używać oprogramowania do wykonywania żądanych zadań. Ta aplikacja jest rozwijana w .NET Framework 4.5 przy użyciu ASP.Net, C #, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, HTML, CSS i SQL Server 2012 Zarządzanie użytkownikami obsługuje dwa typy ról, jedna to „Administrator”, a druga to „użytkownik” Wersja 2.1 Najważniejsze cechy Funkcje W pełni responsywny i przyjazny dla użytkownika Interakcja
3.2/ 5
98
Auto Refresh Browser to przydatne narzędzie, które może automatycznie odświeżyć stronę internetową, jeśli w katalogu projektu są jakieś zapisane zmiany. Korzystanie z przeglądarki Auto Refresh jest bardzo łatwe. Wystarczy wybrać ścieżkę strony internetowej i katalog projektu i kliknąć „Rozpocznij odświeżanie”. Po zapisaniu zmian w plikach HTML, JavaScript lub CSS strona internetowa zostanie automatycznie odświeżona w mniej niż sekundę. Dzięki temu możesz natychmiast zobaczyć zmiany na swojej stronie projektowej. Pozwala to zaoszczędzić dużo czasu i wysiłku przy przełączaniu między edytorem a przeglądarką. Auto Refresh Browser jest oparty na Chromium Embedded, w pełni obsługuje HTML5 i CSS3. Kluczowe funkcje Monitoruje zmiany w katalogu projektu Automatycznie odświeża stronę internetową, gdy nastąpią zmiany Ea
0/ 0
16
Wersja 2.1.8 jest dostępna - 24 września 2019 WordPress 5.2.x Kompatybilny WooCommerce 3.7 Kompatybilny Wersja mobilna Gotowe meble, rower, dziecko, torby i demo organiczne w zestawie Dokan Multivendor Marketplace, dostawcy WC, WC Marketplace, WooCommerce Multivendor Marketplace Kompatybilny Elessi jest czysty , nowoczesny, przyjazny dla użytkownika motyw WooCommerce z wieloma funkcjami, idealny dla Twojego projektu eCommerce. Elessi jest zbudowany z myślą o doświadczeniu klienta dzięki takim funkcjom jak: Unikalne filtrowanie produktów, Unikalne porównywanie, Wiele aukcji poza płótnem Lista życzeń i pasek boczny koszyka, Szybki podgląd produktu (Off-canvas lub Popup), Instaluje je jednym kliknięciem, ... i dużo więcej. Łatwy w użyciu, niesamowity i wydajny. Będziesz mógł zbudować swój websi
4.96/ 208
3534
Easy Backup Scheduler to łatwe narzędzie do przenoszenia kopii zapasowych ważnych danych na lokalny komputer, serwer sieciowy lub serwer FTP. Zaplanuj tworzenie kopii zapasowej co godzinę, codziennie, dostosowany czas. Funkcje Łatwy interfejs użytkownika, obsługa przeciągnij i upuść Dodaj wiele źródeł - plików i folderów Dodaj wiele miejsc docelowych Kopia zapasowa jako kopia zip lub kopia lustrzana Zintegrowana kompresja i szyfrowanie pliku ZIP Obsługa przyrostowej i różnicowej kopii zapasowej Kopia zapasowa FTP Aby wykonać Obsługa SFTP Kopia zapasowa bazy danych (MySQL, SQL- wszystkie wersje) Sugestie dotyczące przechowywania w chmurze i raport o błędach Zgłoś wszelkie błędy lub sugestie. Historia wersji Obecni klienci zostaną powiadomieni o najnowszej aktualizacji. 1.6 - 18 / Dec / 2015 Bardziej zaawansowane planowanie, tj. W każdym regularnym odstępie czasu. Filtr włączania / wykluczania sup
0/ 1
46