ECOMMERCE IOS APP TEMPLATE REQUIRED ● Mac OS 11.5 and Xcode 12.5 ● SpriteKit game development with Swift 5 ● Stick Ninja Hero is an entertaining game and exciting at the same to cross the path with intensity. It is basic on how well you can guess to move on path HOW TO PLAY ● Select the Play button to start with ● Heroic ninja needs to cross a gap ● Stretch the stick in order to reach and walk on the platforms. Watch out! If the stick is not long enough, you will fall down! ● How far can you go? GAME FEATURES ● IN-APP PURCHASE ● Make money instantly $$$$ ● Built on Xcode 11 with Swift 5 ● Graphics design is eye catching ● Admob + Banner, Interstitial, Rewarded Ads Supported ● Smooth gameplay ●
Potrzebujesz wersji Androida? http://activeden.net/item/cave-run-game-unity-3d-mobile/5343151 AKTUALIZACJA 29 MAJA 2013: Napraw UDID (ze względu na nowe zasady Apple) AKTUALIZACJA 26 MAR 2013: Dodaj iPhone5 (rozdzielczość 4 cali) AKTUALIZACJA 24 września 2012: Naprawiono problem z orientacją na iOS6 (Xcode 4.5) AKTUALIZACJA 10 lipca 2012: Naprawiono błąd awarii Jeśli używasz najnowszego Xcode 5.1, powinieneś ustawić kompilator na domyślny film demonstracyjny „Apple LLVM 5.1” Wideo: http: // www.youtube.com/watch_popup? . Przytrzymaj przycisk myszy
4.03/ 60
479
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako Domyślne w Ustawieniach kompilacji • Usunięto etykietę scoreLbl z kontrolera GameBoard w serii ujęć i w jej względnym pliku szybkim , a także SCORE, przetłumaczone ciągi w plikach Localizable.strings • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Dostosowano niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhonie X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgoda
4.88/ 25
233
Fun Memory Match Game for Kids Fun Memory Game to aplikacja na iOS. Ten projekt kodu umożliwia tworzenie różnych gier dopasowanych do pamięci. Możesz tworzyć gry pamięciowe, takie jak pamięć owoców, pamięć samochodów, pamięć dla dzieci i wiele innych. Gra jest pełna różnych trybów gry i poziomów. Gry pamięciowe są niezwykle popularne w Apple App Store i powodują ogromną liczbę pobrań. Aplikacja jest dostarczana z gotowym kodem AdMob, aby od razu zacząć zarabiać. Musisz tylko podać swój identyfikator wydawcy. Funkcje Tryb casual i tryb prędkości / czasu Ponad 10 poziomów gry Najlepsze wyniki Tabela Obsługuje iOS 4.0, 5.0, 6.0 Obsługuje iPhone i iPod Touch, w tym nowy iPhone 5 Obsługuje wyświetlanie siatkówki Natychmiastowe reklamy AdMob Bardzo dobre wsparcie
4.32/ 22
142
Zawiera 4 różne predefiniowane style HTML i CSS3 Wszystkie animacje interfejsu użytkownika jQuery Obsługiwane Łatwa do zrozumienia dokumentacja Niezwykle łatwa do wdrożenia i konfiguracji Aktualizacje funkcji oddzwaniania Zmiany wer. 1.4 Zmiany: Naprawiono kilka błędów i niektóre wartości w pamięci podręcznej, dzięki czemu działa płynnie. Nowość: Dodano funkcję oddzwaniania po odrzuceniu powiadomienia. Dodano parametr „background_color” w parametrach Dodano parametr „border_color” w parametrach Dodano parametr „krycie” w parametrach Dodano parametr „animacja” w parametrach (w HEAD należy dodać interfejs użytkownika jquery) Dodano parametr „img” w parametrach Dodano parametr „width” w parametrach v1.2.1 Poprawki : Naprawiono problem z wygasaniem wszystkich powiadomień w wersji 3s v1.2 Zmiany: Większość wtyczek została przekodowana. Możesz teraz zezwolić na przekazywanie parametrów do wtyczki, np .: s
0/ 2
30
Sequential Tooltips to klasa Mootools napisana dla Motools, która umożliwia tworzenie sekwencji podpowiedzi, z których każda jest dołączona do innego elementu w dokumencie HTML; idealne rozwiązanie do prezentacji z przewodnikiem i powiadomień o nowych funkcjach. Funkcje Prosta instalacja i użytkowanie Dokumentacja i wersje demonstracyjne Sterowanie sekwencjami: Wstecz, Dalej i Zatrzymaj. Wiele wystąpień (wiele sekwencji podpowiedzi) 3 Wstępnie ustawione style CSS3 i przykładowy styl niestandardowy Uruchom w witrynach ze skryptami jQuery (w trybie noConflict: http://api.jquery.com/jQuery.noConflict/)
4/ 5
51
Uwaga: ten przedmiot jest dostępny do opracowania. Możesz się z nami skontaktować z naszej strony profilu. Vizerk to nowoczesna strona docelowa Paralaksy PSD. Ten szablon jest odpowiedni dla każdego rodzaju strony internetowej, użytku osobistego lub biznesowego. Strona docelowa została zaprojektowana z nowoczesnym wyglądem, mając na uwadze, że jest przyjazna dla użytkownika i przyciąga wzrok, dzięki czemu osoby korzystające z niej mogą w pełni korzystać ze swojej witryny. Zapewniamy obsługę klienta przez cały czas życia i odpowiadamy na pytania przedsprzedażowe. Kliknij tutaj, aby przejść do forum pomocy technicznej dla tego elementu. Zawiera 4 w pełni warstwowe i edytowalne pliki Photoshop (PSD). Główny blog Strona Pojedynczy blog Strona 1170 Projektowanie oparte na siatce Opcja Paralaksy i bez Paralaksy Czysty i nowoczesny design
0/ 1
20